nasrrebar nasrrebar .

nasrrebar

ظروف فولادی رسیده اند

اگر یک فولاد چیز را بدانیم ، این مقدار هواداران کونا

چقدر تند و تیز های فولادی خود را دوست دارند. ما فکر می کنیم که فولاد بسیار جذاب است و ما تقریبا در مورد و یا در فرم مرتب سازی فولاد 2020 رویا هستیم. رنگ ها و ویژگی های قاتل با دوچرخه های آماده ماجراجویی مورد علاقه شما مطابقت دارد.

واحد
واحد کونا 2020

این واحد در میان میان دوچرخه فولاد سواران جدی

فرقه ای به دست آورده است. عشق به فلزات کاملاً سفت و سخت غیر واقعی است. هنوز هم با ساخته رینولدز کرومی ساخته شده است ، واحد 2020 یک چرخ های جدید و فولاد براق از 29 اینچ چرخ های تقویت شده با محورهای مختلف را فراهم می کند تا به تسخیر زمین سخت تر کمک کند. ما واحد را به عنوان یک تک سرعت ذکر کرده ایم ، اما بدنه یخبندان تمام طول آن امکان چرخ دنده ها را فراهم می کند و اگر بخواهید فولاد  تنظیمات خود را تغییر دهید ، قطره قطره دار دارای دریل است. هندسه به روز شده امکان دستیابی بهتر و سواری راحت تری را فراهم می کند ، بنابراین می توانید در آن ماجراهای جنگل های پشتی گم شوید!

واحد X
Kona Unit X 2020

آیا می توانیم فقط فولاد درباره آن طلا بپردازیم؟
SHonky ST (فقط قاب)
Kona Shonky ST Frame 2020

هیچ راهی وجود ندارد ما عاشق Shonky هستیم.

این که آیا به پرش های فولاد خاکی ، ضربه محکم و ناگهانی و یا رد شدن از آهنگ های اسلالوم ، Shonky سرگرم کننده است. ساخت و سازهای ضد انفجار بمب ، ترک های کشویی ، لول های بلند و لوله بازکنی ، شیروانی را پادشاه خاک قرار می دهد. بله ، آره ، ما می دانیم 26 مرده نیستند ...


برچسب: فولاد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۴۶ توسط:rebarinasri موضوع: نظرات (0)