nasrrebar nasrrebar .

nasrrebar

ظروف فولادي رسيده اند

اگر يك فولاد چيز را بدانيم ، اين مقدار هواداران كونا

چقدر تند و تيز هاي فولادي خود را دوست دارند. ما فكر مي كنيم كه فولاد بسيار جذاب است و ما تقريبا در مورد و يا در فرم مرتب سازي فولاد 2020 رويا هستيم. رنگ ها و ويژگي هاي قاتل با دوچرخه هاي آماده ماجراجويي مورد علاقه شما مطابقت دارد.

واحد
واحد كونا 2020

اين واحد در ميان ميان دوچرخه فولاد سواران جدي

فرقه اي به دست آورده است. عشق به فلزات كاملاً سفت و سخت غير واقعي است. هنوز هم با ساخته رينولدز كرومي ساخته شده است ، واحد 2020 يك چرخ هاي جديد و فولاد براق از 29 اينچ چرخ هاي تقويت شده با محورهاي مختلف را فراهم مي كند تا به تسخير زمين سخت تر كمك كند. ما واحد را به عنوان يك تك سرعت ذكر كرده ايم ، اما بدنه يخبندان تمام طول آن امكان چرخ دنده ها را فراهم مي كند و اگر بخواهيد فولاد  تنظيمات خود را تغيير دهيد ، قطره قطره دار داراي دريل است. هندسه به روز شده امكان دستيابي بهتر و سواري راحت تري را فراهم مي كند ، بنابراين مي توانيد در آن ماجراهاي جنگل هاي پشتي گم شويد!

واحد X
Kona Unit X 2020

آيا مي توانيم فقط فولاد درباره آن طلا بپردازيم؟
SHonky ST (فقط قاب)
Kona Shonky ST Frame 2020

هيچ راهي وجود ندارد ما عاشق Shonky هستيم.

اين كه آيا به پرش هاي فولاد خاكي ، ضربه محكم و ناگهاني و يا رد شدن از آهنگ هاي اسلالوم ، Shonky سرگرم كننده است. ساخت و سازهاي ضد انفجار بمب ، ترك هاي كشويي ، لول هاي بلند و لوله بازكني ، شيرواني را پادشاه خاك قرار مي دهد. بله ، آره ، ما مي دانيم 26 مرده نيستند ...


برچسب: فولاد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۰:۴۶ توسط:rebarinasri موضوع: نظرات (0)

آشيانه هاي هواپيما فولادي: چه چيزي ما را جدا مي كند

اين كه آيا شما يك هواپيما مشتاق

به دنبال يك پناهگاه امن براي هواپيما خود و يا يك كسب و كار به دنبال حفاظت از ناوگان، آشيانه هاي هواپيما فولاد راه رفتن است. امن، مقرون به صرفه و انعطاف پذير در برنامه هاي كاربردي و محيط هاي مختلف، شما آن را به خود و - و هواپيما خود - خود را به اين مسير براي حفاظت از هواپيما خود را مديون.
با در نظر داشتن اين موضوع، جستجوي سريع وب به شما امكان مي دهد تا ده ها گزينه براي ساختن يك ساختار مانند اين ايجاد كنيد. اين مي تواند بسيار گيج كننده تعيين اينكه چه كسي را انتخاب كنيد و چه چيزي را در يك شركت نگاه كنيد. ساختمان هاي فولادي فولاد سازماني متعلق به خانواده است كه صدها ساختمان فولادي را در پروژۀ خدمات و مدارس قديمي ما به طور مستقيم به هسته اي كه ما هستيم پخته مي كند. قطب فلزي با توجه به خدمات، تجربه و توانايي ما براي اختصاص دادن به نيازهاي شما تعريف شده است.


خدمات مشتريسرويس به سادگي هسته اي است كه

ما هستيم و چه كاري انجام مي دهيم. از همان ابتداي پروژه شما، ما براي درك ديدگاه و نيازهايمان تلاش خواهيم كرد و تيم ما از متخصصان ماهر را به هدف ايجاد آرنج هواپيما فولادي رويايي كه شايسته آن هستيد، قرار دهيد. ما از تخصص كاركنان ما و ديگر متخصصان صنعت براي تحويل پروژه خود استفاده مي كنيم. و وعده ما تضمين مي كند كه ساختمان شما برآورده شده يا بيش از نيازهاي كد باشد؛ شما آن را سريع مي گيريد - معمولا 4-7 هفته؛ نقاشي هاي شما مهندسي مهر مي شود، بنابراين مي توانيد مطمئن باشيد كه از لحاظ ساختاري صحيح است و طول خواهد كشيد. ما همچنين به شما يك ضمانت نامه براي پشتيبان گيري از محصول خود را ارائه مي دهيم. علاوه بر اين، قيمت ما بي نظير است. ما خيلي مطمئن هستيم كه اگر بتوانيد آن را ارزان تر در هر كجا پيدا كنيد، ما ساختمان خود را به صورت رايگان به شما ارائه مي كنيم.
تجربه
ساختن هر سازه نياز به درك فني و تجربه دارد و اين امر حتي با واگن هاي فولادي فولادي نيز صادق است. دربهاي فرمت بزرگ نياز به يكپارچگي ساختاري دارند و مسائل تخصصي ديگري نيز وجود دارد كه به شما نياز دارد تا يك شركت را كه مي دانيد، استخدام كنيد. با جمعآوري 100 ساله تجربه، وارد سيستم شويد، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه ما تقريبا در همه مسائل، نگراني و چالش هايي كه صنعت ساخت فولاد مي تواند در يك سازنده پرتاب كند مواجه شده ايم. شما مي توانيد به ما تكيه كنيد تا اولين بار آنرا درست كنيد.
تخصص
در ساختمان هاي پليار فولادي، توانايي ما اين است كه ساختمان هاي مختلف را به نيازهاي شما متخصص كنيم. ما فقط چند گزينه ي ساخت كوكي برش را براي شما انتخاب مي كنيم كه با تغييرات سهام محدود است. ما به شما گوش خواهيم داد، نيازهاي خود را درك كنيد و يك ساختمان را كه دقيقا به شما يا شركت شما متصل است، بسازيد. اين كه آيا اين يك ساختار ساده است كه كمي كمتر از يك گاراژ براي هواپيما و يا يك فضاي آژانس / اداري هيبريد - و يا هر چيز ديگري فولادي در ميان - ما مي توانيم مطمئن شويد كه آنچه شما مي خواهيد و نياز داريد.منتظر چه هستيد؟


چيزي براي از دست دادن وجود ندارد.

امروز براي اطلاعات بيشتر يا يك نقل قول رايگان با ما تماس بگيريد. مي دانيد، در فكر دوم، من فكر مي كنم يك چيز به دست مي آيد - انبار هاي هواپيما فولاد فوق العاده در قيمت هاي بي نظير. براي حفاظت از هواپيما خود نياز به چيزي داريد و ما مي دانيم چگونه آن را تحويل دهيم.
the
ما اميدواريم كه از تو خبري بشنويم!


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۴۲:۳۴ توسط:rebarinasri موضوع: نظرات (0)